7.07b: Morphling z powrotem w Captains Mode, Tiny wraca do gry!

Posted by: bandit 1 year, 1 month ago

Niedługo po finale szóstej edycji Dota Pit, Valve zdecydowało się na pierwsze poprawki do patcha 7.07. Wersja oznaczona literką “b” trafiła do klienta gry kilka godzin temu balansując parunastu bohaterów oraz część przedmiotów.

Zmiany ogólne
  • Redukcja obrażeń w Backdoor Protection została zwiększona z 25% do 40%
Przedmioty
  • Aeon Disk: Koszt recepty zredukowano z 1750 do 1675
  • Mask of Madness: Redukcja pancerza zwiększona z 6 do 7
  • Battle Fury: Obrażenia zmniejszono z 50 do 45
  • Meteor Hammer: DPS zredukowano z 60/115 do 50/90 (budynki / jednostki)
  • Meteor Hammer: Zadaje teraz 75/150 dodatkowych obrażeń po trafieniu (budynki / jednostki)
Bohaterowie

Anti-Mage
  • Zredukowany przyrost siły z 1.5 do 1.3
  • Bazowa inteligencja zmniejszona z 15 do 12
  • Spell Shield zredukowano z 26/34/42/50% do 20/30/40/50%
  • Talent na 15 poziomie zmieniono z Blink Uncontrollable Illusion na +15 Zręczności
  • Talent na 15 poziomie zmieniono z +10 do Wszystkich Statystyk na Blink Uncontrollable Illusion
  • Talent na 25 poziomie został zredukowany z +30% do +25% Spell Shield
  • Iluzja z talentu Anty-Maga otrzymuje teraz 300% obrażeń zamiast 250%
  • Naprawiono błędy w talencie Niekontrolowanej Iluzji
Bane
  • Talent na 10 poziomie zmieniono z Enfeeble Steals Damage na +100 do zasięgu używanych umiejętności
  • Talent na 15 poziomie zmieniono z +150 do zasięgu używanych umiejętności na Enfeeble Steals Damage
Beastmaster
  • Koszt many umiejętności Wild Axes zwiększono z 60/65/70/75 do 80
  • Talent na 20 poziomie zredukowano z +120 obrażeń Wild Axes do +100
  • Obrażenia Boara zredukowano z 20/30/40/50 do 16/24/32/40
Dark Willow
  • Bramble maze od teraz zadaje obrażenia rozłożone w czasie (co 0.5 sekundy)
  • Czas oczekiwania na Bedlam przeskalowano z 20 do 40/30/20
  • Obrażenia z umiejętności Bedlam przeskalowano z 75/150/225 do 60/140/220
  • Zasięg rzucania Cursed Crown zredukowano z 800 do 600
Dragon Knight
  • Talent na 15 poziomie zmieniono z +40% więcej doświadczenia na +35 obrażeń
Drow Ranger
  • Talent 20 poziomu zwiększa czas trwania Gust z +1.5s do +2s
  • Bonus z Precision Aury zredukowano z 20/26/32/38% do 16/22/28/34%
Lone Druid
  • Regeneracja zdrowia Spirit Beara zwiększona z 2/3/4/5 do 4/5/6/7
Meduza
  • Przyrost siły zredukowano z 1.95 do 1.5
  • Talent 10 poziomu zwiększono z +10% Evasion do +12%
  • Talent 15 poziomu zwiększono z 10% Mystic Snake Mana Steam do +15%
  • Talent 20 poziomu zwiększono z +2s czasu trwania Stone Gaze do +2.5s
  • Obrażenia Split Shot zmieniono z 35/50/65/80% do 30/45/60/75%
Mirana
  • Zręczność zmieniono z 20 + 3.6 na 18 + 3.2
Morphling
  • Przywrócony do Captains Mode
  • Mnożnik minimalnych obrażeń Adaptive Strike (Zręczność) zwiększono z 0.25 do 0.5
  • Mnożnik maksymalnych obrażeń Adaptive Strike (Zręczność) zwiększono z 0.5/1.0/1.5/2.0 do 1.0/1.5/2.0/2.5
  • Minimalny stun z Adaptive Strike (Siła) zwiększono z 0.25 do 0.5
  • Zmiana atrybutów siły i zręczności zmieniona z 3/4/5/6 do 4/5/6/7
  • Talent 10 poziomu zmieniony z +20 do szybkości poruszania się na +300 zasięgu Waveform
  • Talent 25 poziomu zmieniono z +800 zasięgu Waveform na 2 ładunki Waveform
Kunkka
  • Talent 25 poziomu od teraz ma 3 statki floty zamiast 4
Pangolier
  • Swashbuckle teraz zmienia zadawane obrażenia na 24/42/60/78
  • Shield Crash redukował obrażenia o 8/10/12/14%, a teraz o 9/12/15/18%
  • Shield Crash powoduje teraz przesunięcie o 225 jednostek
  • Rolling Thunder ma od teraz 1.2 sekundowy czas rzucania zamiast ładowania
  • Rolling Thunder turn rate zwiększony z 105/110/115 do 120
  • Szybkość poruszania się Rolling Thunder zwiększona z 550/575/600 do 600
  • Obrażenia z Rolling Thunder zwiększono z 200/250/300 do 200/275/350
  • Naprawiono błędy w umiejętnościach Swashbuckle i Rolling Thunder
  • Talent 25 poziomu zwiększono z -12s Rolling Thunder do -16s
Riki
  • Talent 15 poziomu zmniejsza czas oczekiwania na Smokescreen z -4s do -5s
  • Bazowa zręczność zredukowana z 34 do 30
Spirit Breaker
  • Czas oczekiwania na Netherstrike przeskalowany z 80/70/60 do 100/80/60
Sven
  • Bonus siły z God’s Strength zredukowano z 12/24/36 do 10/20/30
  • Talent 25 poziomu zmniejsza czas oczekiwania na Stormhammer z -8s na -9s
Templar Assassin

  • Talent 10 poziomu zwiększa zdrowie z +200 do +250
  • Bonusowe obrażenia z Psionic Traps zwiększono ze 100/125/150 na 175/250/325
Tiny
  • Bazowa siła zwiększona o 4
  • Czas oczekiwania na Tree Grab ustawiony z 40/32/24/16 na 15
  • Obrażenia “splash” umiejętności Tree Grab zmieniono z 70% na 100%
  • Tree Grab zadaje teraz zadaje 30% więcej obrażeń jednostkom
  • Ilość ataków Tree Grab zwiększono z 2/3/4/5 do 2/3/4/6
  • Redukcja szybkości ataku z umiejętności Grow wynosi teraz -20/25/30
  • Jednostka pod wpływem umiejętności Toss otrzyma teraz o 30% więcej obrażeń
  • Talent 10 poziomu zwiększa teraz obrażenia o 30
  • Talent 15 poziomu zwiększa teraz odporność na magię o 20%
Vengeful Spirit
  • Czas trwania iluzji po śmierci sojusznika zredukowano z 7 do 6
  • Bazowe obrażenia zredukowane o 3
Visage
  • Siła ataku Familiarów zwiększona z 25/40/55 do 30/45/60

Źródło: dota2.com/news/updates/34339/